
Strategien vigtigt for at sikre sig at kvaliteten af content fastholdes. Empati er nøglen, hav mange indsigter. Du laver brugeroplevelser.
- Purpose
For at finde for mål kan man starte med en SWOT analyse til optegning ogderefter anvende The golden circle af Simon Sineks. Til sidst anvendværditrappen til at forbedre dig.

SWOT – Er en traditionel tilgang til et ny projekt og hjælper med atkomme i gang
The golden circle – anses for at være måden det mest succesfulde firmertænker på. Normal går firmer fra at reklamere hvad laver vi til hvordanlaver vi det til hvorfor laver vi det. Golden circle starter med at spøgerhvorfor. Hvad er vores holdninger og budskaber.

Værditrappen hjælper med se hvordan man kan bedre appellere tilnetværket. Dette er steppet over the golden circle, videreudvikler WHY.Almene firmaer kommer normalt ikke over nr. tre (derfor er de hvide) gåefter sort. Endnu vigtigt at mens man går op ad trappen, er at man kanjongler med dem alle på en gang.
2. Find your relevance
Lyt til forbrugeren og find ud af hvor du har relevant indhold at byde ind med.
Det skal både være relevant for klinet samt målgruppe.

- Create great content
Se hvad der allerede er, hvad er nichen (stilen). Skal der arbejdes videre påhvad der allerede er (genbrug) eller skal der skal nye boller på suppen.
- Plan and measure
Systematik er vigtigt for at se hvor fokus ligger og sikre sig at alting bliverarbejdet med. FX. fordeling af opslag og flere sociale medier.
- Get the organization involved
involver og motiver hvem der kan give gavn



Skriv et svar